no alt

Τι να κάνεις για να πέσει η κοιλίτσα

|

Από την Καίτη Φαρμάκη.

Σε αντίθεση με το λίπος σε οποιοδήποτε άλλο μέρος στο σώμα όπου το λίπος βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα, το λίπος την περιοχή της κοιλιάς μπλέκεται με κάποια από τα πιο σημαντικά όργανα. Γι΄ αυτό και είναι πολλές φορές απαραίτητο να ξεκινήσεις δράσεις που θα κάνουν την περίμετρο της μέσης και της κοιλιάς να έρθουν σε πιο φυσιολογικά αλλά και σε πιο επίπεδα… επίπεδα.

DNA talks

Για να διαβάζεις αυτό το άρθρο –και εγώ για να το γράφω- μάλλον δεν έχεις κερδίσει και το λαχείο του DNA για επίπεδη κοιλιά. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, όχι ένα και δυο αλλά πέντε διαφορετικά γονίδια, έχουν το ρόλο τους στη συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Μπορείς λοιπόν να ρίξεις το φταίξιμο στα γονίδια αλλά μέχρι ενός σημείου.

Αν η διάμετρος μέσης ή κοιλιάς αυξάνονται συνεχώς σε εκατοστά, ένα είναι το σίγουρο: ότι γι’ αυτό δεν ευθύνονται μόνο τα γονίδια, αλλά κυρίως το φαγητό, το στρες, η έλλειψη άσκησης και ο τρόπος ζωής. Οπότε η σωστή διατροφή και η άσκηση μπορούν να αντιστρέψουν την επιρροή των γονιδίων.

Διαβάστε την συνέχεια στο anewlife.gr