no alt

4 τρόποι για να αποβάλλεις το άγχος

Κατηγορία: Υγεια, Κείμενο: tsolakiteam 

Από την Χριστίνα Ζάχου

Αυτά είναι τα μικρά μυστικά για να διώξεις, για πάντα, το άγχος και να έχεις ενέργεια, ύστερα από μια εξαντλητική μέρα.

Οι έντονοι και απαιτητικοί ρυθμοί της καθημερινότητας αποφορτίζουν τις μπαταρίες μας, με αποτέλεσμα να νιώθουμε μεγάλη σωματική εξάντληση, η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα μετατρέπεται σε ψυχολογική κούραση. Για να μην φτάσετε ποτέ σ αυτό το σημείο βάλτε στο πρόγραμμα σας τις παρακάτω ασχολίες.

Κάποιοι άλλοι πριν από εσάς τις έχουν δοκιμάσει και έχουν δει αποτελέσματα. Τώρα ήρθε η δική σας σειρά.

1. Τρέξιμο

Φορέστε την φόρμα σας, βάλτε τα αθλητικά σας παπούτσια και ξεκινήστε τρέξιμο ή γρήγορο περπάτημα. Για μερικά λεπτά, αφήστε όλες τις έννοιες πίσω σας και απολαύστε τη διαδρομή που έχετε επιλέξει να κάνετε. Αν ξεκινήσετε την ημέρα σας με τρέξιμο θα έχετε περισσότερη ενέργεια και θα είστε πιο αποδοτικοί στην δουλειά σας. Αντίθετα, αν επιλέξετε να αθληθείτε το βράδυ θα καταφέρετε να διώξετε όλη την ένταση και την κόπωση που έχει συσσωρευτεί στο σώμα μας.

2. Ζωγραφική

Υπάρχουν πολλά βιβλία που κυκλοφορούν μέσα από τα οποία μπορείτε να ξεκινήσετε να ζωγραφίζετε. Επιλέξτε ξυλομπογιές, νερομπογιές, μαρκαδόρους που επιθυμείτε και αρχίστε να βγάζετε την ένταση σας δημιουργικά. Προτείνω να πάρετε έντονα χρώματα

ώστε να σας φτιάχνουν τη διάθεση. Αν πάλι πιάνει το χέρι σας πάρτε μπλοκ ζωγραφικής και αποτυπώστε τις σκέψεις σας πάνω στο καμβά.

3. Yoga

Σίγουρα έχετε ακούσει τα θετικά στοιχεία που προσφέρει ο συγκεκριμένος τρόπος εκγύμνασης στη ψυχή και το σώμα. Μέσα από μια σειρά ασκήσεων, θα μπορέσετε να γυμνάσετε όλα τα μέλη του σώματα σας σωστά και να ηρεμήσετε το πνεύμα σας. Το μόνο σίγουρο είναι πως τελειώνοντας το μάθημα θα νιώσετε ευεξία.

4. Μαγειρική

Βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει και ετοιμάστε μοναδικές συνταγές. Δεν χρειάζεται να περάσετε πολλές ώρες μέσα στη κουζίνα, ειδικά αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος. Αρκεί μια μακαρονάδα με μια πρωτότυπη σάλτσα για να προσφέρεται στον εαυτό σας ή στο σύντροφο σας ένα μοναδικό γεύμα. Έτσι θα καταφέρετε να διώξετε το άγχος, αφού το μυαλό σας θα είναι focus σε κάτι δημιουργικό.

Ps Ξεκλέψτε έστω μισή ώρα κάθε μέρα για να κάνετε κάτι που αγαπάτε και σας αποφορτίζει.