no alt

Μπήκε ο Μάρτιος και ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις… γυμναστήριο!

Κατηγορία: Blogs, Miss Ellen, Κείμενο: Ελένη Τσολάκη 

Σκέψεις που θα σε κάνουν να το ξεκινήσεις άμεσα!

Ούτε για μένα χωρούσε άλλη δικαιολογία, αλλά το απέφευγα με κάποιο τρόπο που δεν μπορούσα να αποδεχτώ. Αν δεν συναντούσα εκείνη τη μέρα τη Μάντυ ώστε να με ξεσηκώσει και να το πάρω ζεστά, πολύ φοβάμαι πως μέχρι σήμερα που γράφω αυτό το κείμενο δεν θα είχα πάρει απόφαση να γραφτώ στο γυμναστήριο!

Το τρελό είναι πως εγώ έχω περάσει σχεδόν τη μισή μου ζωή μέσα στα γυμναστήρια και τώρα πιάνω τον εαυτό μου να έχει μια άρνηση. Έτσι λοιπόν, μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ ποιοι είναι οι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν έναν άνθρωπο που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη γυμναστική, και τελικά να μην πάει ποτέ γυμναστήριο.

Αρχικά για να αισθανθείς καλύτερα, να σου πω πως δεν είσαι η μόνη και φυσικά δεν είσαι μόνη! Πολλές γυναίκες μετά τον χειμώνα ή μετά από κάτι δύσκολο που μπορεί να περάσουν στη ζωή τους δεν παίρνουν εύκολα την απόφαση να κάνουν κάτι καλό για τον εαυτό τους. Γιατί ουσιαστικά αυτή είναι η απόφαση! Να αποφασίσεις να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου, ένα δώρο μεγάλο και πολύτιμο, να χαρίσεις στο σώμα σου υγεία! Τα τελευταία χρόνια το γυμναστήριο έχει μπει πιο πολύ στη νοοτροπία του Έλληνα. Βλέπεις όλο και περισσότερους ανθρώπους να προσέχουν την υγεία τους και τη διατροφή τους και αυτό είναι το ελπιδοφόρο.

Δεν πρέπει να χωράει άλλη αναστολή. Ο Μάρτιος εκτός από τον μήνα που μας εισάγει σιγά-σιγά στην άνοιξη, είναι και ο πιο κατάλληλος μήνας για να ξεκινήσουμε το γυμναστήριο. Μη ξεχνάς ότι το καλοκαίρι δεν είναι τόσο μακριά όσο φαίνεται.

Να λοιπόν μερικές απλές σκέψεις που μπορούν να σε βοηθήσουν να πάρεις πιο εύκολα την απόφαση που τόσο σε ταλαιπωρεί!

-Επέλεξε ένα γυμναστήριο που είναι κοντά στο σπίτι σου ώστε να μην έχεις τη δικαιολογία της κίνησης για να πας.

-Δες από την αρχή να υπάρχουν διαθέσιμες ώρες που σε βολεύουν στο πρόγραμμα σου και αποφάσισε μέσα σου ποιες από αυτές προτιμάς να πας.

-Πήγαινε δυο μέρες δοκιμαστικά ώστε να δεις πως πραγματικά αισθάνεσαι καλά μέσα στον χώρο, αλλά και ότι έχεις χημεία και με τους γυμναστές.

-Προτίμησε το γυμναστήριο που δεν είναι γραμμένη και η κολλητή σου, ώστε να μπορείς να κάνεις απερίσπαστη τη προπόνηση σου. Τη κολλητή σου μπορείς να τη δεις και στον καφέ!

-Βάλε εφικτούς στόχους που ανταποκρίνονται στο σώμα σου και στη φυσική σου κατάσταση. Το να φανταστείς πως σ’ ένα μήνα θα χάσεις 10 κιλά και θα αποκτήσεις το σώμα της Ειρήνης Παπαδοπούλου μόνο ένα αποτέλεσμα θα έχει. Να σταματήσεις μια ώρα νωρίτερα!

-Διασκέδασέ το! Άκου την αγαπημένη σου μουσική και βάλε τα αγαπημένα σου αθλητικά ρούχα.

-Δες σιγά-σιγά το σώμα σου να αλλάζει και νιώσε περήφανη για κάθε αλλαγή που κατακτάς. Το έχεις καταφέρει μόνη σου και είναι μαγικό.

-Μην το ακυρώσεις. Συνήθως όταν θέλουμε κάτι να το αποφύγουμε, με τη πρώτη ευκαιρία πείθουμε τον εαυτό μας πως πρέπει να το αναβάλλουμε γιατί έχουμε να κάνουμε κάτι πιο σημαντικό. Δεν υπάρχει όμως τίποτα πιο σημαντικό από εσένα και αυτό δεν χωράει αναβολή!

Είναι η στιγμή να το πάρεις απόφαση και να το κάνεις πράξη. Σε συνδυασμό με σωστή διατροφή, θα κάνεις θαύματα.

Καλή επιτυχία!