no alt

Φτιάξτε υγιεινά smoothies με λιγότερες από 150 θερμίδες!

|

Βήμα - βήμα οι συνταγές!

Ένας από τους πλέον εύκολους και διαδεδομένους τρόπους για να χάσουμε βάρος και συγχρόνως να πάρουμε τις βιταμίνες που χρειαζόμαστε, αλλά και να δροσιστούμε, ειδικά τώρα το καλοκαίρι, είναι να παρασκευάσουμε ένα απολαυστικό και χορταστικό smoothie. Μάλιστα, αν το εν λόγω ρόφημα είναι αρκετά πλούσιο, μπορεί να αντικαταστήσει ένα από τα ενδιάμεσα γεύματα της ημέρας.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τη συνταγή για δύο smoothies με λιγότερες από 150 θερμίδες!

1. Ενέργεια εσπεριδοειδών

Θα χρειαστείτε (για 2 μερίδες): 1 πορτοκάλι καθαρισμένο και ψιλοκομμένο χωρίς κουκούτσια, 1 λεμόνι καθαρισμένο και ψιλοκομμένο χωρίς κουκούτσια, 4 φύλλα σπανακιού, 2 καρότα καθαρισμένα και ψιλοκομμένα (ή σε ξύσμα), 1 ½ φλιτζάνι (275ml) αμυγδαλόγαλα, 1 ροδάκινο ξεφλουδισμένο και ψιλοκομμένο. Αναμείξτε τα όλα μαζί και στην υγειά σας!

Θερμίδες: 143 ανά μερίδα.

2. Πικάντικη… μπανάνα

Θα χρειαστείτε (για 2 μερίδες): 2 μέτριες μπανάνες, μισό κουταλάκι του γλυκού (2ml) μοσχοκάρυδο, μισό κουταλάκι του γλυκού (2ml) κανέλα, μισό κουταλάκι του γλυκού γαρίφαλο, 1½  φλιτζάνι (375ml) αμυγδαλόγαλα, μια χούφτα παγάκια. Αναμείξτε όλα τα υλικά μαζί και το smoothie σας είναι έτοιμο.

Θερμίδες: 133 ανά μερίδα.