no alt

Οι δικές μου συμβουλές για detoxing μετά τις γιορτές!

Κατηγορία: Blogs, Miss Ellen, Κείμενο: Ελένη Τσολάκη 

Τα δικά μου μυστικά!

Η περίοδος χάριτος τελείωσε κορίτσια μου! Φάγαμε όλες κάτι παραπάνω, ήπιαμε και τα κοκτειλάκια μας και τώρα έγινε η σκληρή επιστροφή στη πραγματικότητα της ζυγαριάς. Μην απογοήτευεσαι και μην απελπίζεσαι. Δεν έχει χαθεί τίποτα με 2-3 κιλάκια, που έχουν καθίσει βέβαια  εκεί που δεν θα έπρεπε. Δεν νιώθεις καλά, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ξαναγυρίσεις αμέσως στις προ γιορτών διατροφικές σου συνήθειες.

Να τι κάνω εγώ για να ξαναμπώ μετά τις γιορτές στο αγαπημένο μου τζιν:

1.Βάλε άμεσα πρόγραμμα.

Όχι αύριο, αλλά σήμερα. Ποτέ το αύριο δεν είναι καλή επιλογή όταν αφορά τη διατροφή σου και το υγιεινό σου πρόγραμμα.

2.Πιες πολύ νερό.

Το νερό είναι το πιο πολύτιμό συστατικό του ανθρώπινου σώματος. Ιδιαίτερα τις πρώτες μέρες αύξησε τη κατανάλωση νερού όσο περισσότερο μπορείς. Θα καταπολεμήσεις τη κατακράτηση και θα νιώσεις αμέσως πολύ καλύτερα με το σώμα σου.

3.Χυμοί και λαχανικά στο καθημερινό σου διαιτόγιο.

Αντικατέστησε τα λιπαρά με λαχανικά και φρόντισε να πίνεις φρέσκους χυμούς φρούτων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι θα μειώσεις το αίσθημα της πείνας και θα χαρίσεις στον οργανισμό σου πολλές βιταμίνες.

4.Φρόντισε να ενυδατώνεις την επιδερμίδα σου.

Είμαστε ότι τρώμε και αυτό φαίνεται και στο δέμα μας. Η ενυδάτωση είναι η λέξη που πρέπει να σου γίνει εμμονή.

5.Μια φορά την εβδομάδα κατανάλωσε ψάρι.

Προσωπικά δεν είναι το αγαπημένο μου. Αλλά ιδιαίτερα σε περιόσους που θέλω να προσέξω περισσότερο τη διατροφή μου, βάζω το ψάρι στο εβδομαδιαίο μου διαιτολόγιο.

6.Λεμόνι το πολύτιμο.

Συνήθως μετά απο τέτοιες περιόδους κάθε πρωί ρίχνω  4 σταγόνες λεμόνι σ’ ένα χλιαρό ποτήρι με νερό. Ξεκινάω τη μέρα μ ‘ αυτό τον  τρόπο γιατί δίνει ένα γερό πους στον οργανισμό μου.