no alt

Τα δικά μου μυστικά για να απαλλαχθείς εύκολα από τα κιλα των γιορτών

Κατηγορία: Blogs, Miss Ellen, Κείμενο: Ελένη Τσολάκη 

Μετά από -σχεδόν- μια εβδομάδα απόλυτης κρεπάλης ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε στις καθημερινές μας συνήθειες! Να βάλουμε ξανά τον εαυτό μας σ’ ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής εν όψει καλοκαιριού,  που θα μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα με το σώμα μας. Το πιο σημαντικό βέβαια απ’ όλα, ακόμα και από  την εικόνα που θέλεις να αντικρίσεις στον καθρέφτη σου είναι να νιώθεις καλά και άνετα με το σώμα σου και να είσαι υγιής.
Μην αισθάνεσαι καθόλου άσχημα που άφησες τον εαυτό σου ελεύθερο όλες αυτές τις ημέρες! Το έχουμε όλοι  ανάγκη που και που να κάνουμε πράγματα χωρίς πρόγραμμα και να δίνουμε μια ανάσα στον εαυτό μας. Επειδή όμως ο Μάιος είναι ο εισαγωγικός μήνας του καλοκαιριού , καταλαβαίνεις πως τα περιθώρια σιγά- σιγά αρχίζουν να στενεύουν. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να δώσεις μια υπόσχεση στον εαυτό σου και να τη τηρήσεις!
Για να επανέλθεις όμως από όλες αυτές τις ημέρες και αυτό να γίνει ομαλά, χρειάζεσαι απαραίτητα στρατηγικά βήματα που δεν θα σε κάνουν να «λυγίσεις» εύκολα και να αθετήσεις αυτή σου την υπόσχεση. Γυρίζοντας λοιπόν από τις διακοπές του Πάσχα επιβάλλεται να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να αποτοξινωθεί. Λίγο τα οικογενειακά τραπέζια, λίγο ένα ποτηράκι κρασί παραπάνω και βλέπεις το σώμα σου να αντιδρά.

Να τι κάνω εγώ από σήμερα και με βοηθάει να καταπολεμήσω τη κατακράτηση, αλλά και το φούσκωμα που απέκτησα κατά τη διάρκεια των γιορτών.

1.Βάλε την αερόβια άσκηση στη ζωή σου. Έστω και 20-25 λεπτά την ημέρα είναι ικανά να ενεργοποιήσουν το σώμα σου και να αισθανθείς καλύτερα.
2.Αν έχεις τη δυνατότητα επισκέψου ένα κοντινό σου γυμναστήριο και χρησιμοποίησε τη σουνα για 10-12 λεπτά. Η αίσθηση που θα έχεις βγαίνοντας θα είναι μοναδική.
3.Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά και φρούτα είναι το μεγάλο μυστικό. Αν δεν είσαι λάτρης, προτίμησε όσα σου αρέσουν πραγματικά και μπορείς να τα φας ευχάριστα. Μη ξεχνάς πως όσο πιο πολύχρωμη είναι η διατροφή σου τόσο πιο κερδισμένος σε βιταμίνες είναι ο οργανισμός σου
4.Κάθε απόγευμα κέρασε στον εαυτό σου ένα παγωμένο πράσινο τσάι. Είναι πραγματικά θαυματουργό! Έρευνες έχουν δείξει πως το πράσινο τσάι καταπολεμά το λίπος στη  κοιλιά. Τι καλύτερο λοιπόν;
5.Πες όχι σε ποτά που περιέχουν αλκοόλ ή περιόρισε το σ’ ένα ποτήρι λευκό κρασί.
6.Απαρνήσου τη ζάχαρη από όπου και αν προέρχεται. Δεν σου χρειάζεται σε τίποτα.
Μια συνήθεια που λατρεύω όταν έχω χρόνο είναι να περνάω αρκετή ώρα στη κουζίνα και να πειραματίζομαι με συνταγές για τα σνακ μου. Κάντο και εσύ μια μέρα που θα έχεις διάθεση. Μπορεί η κουζίνα να μην είναι το αγαπημένο σου δωμάτιο στο σπίτι, ωστόσο την ώρα που θα πεινάσεις και δεν θα έχεις τίποτα υγιεινό, θα νιώσεις υπέροχα που πέρασες  το απόγευμα σου κάνοντας τέλειες υγιεινές μπάρες. Προσπάθησε επίσης να μειώσεις το έτοιμο φαγητό, θα σε σώσει από περιττές θερμίδες, πίστεψε με.
Κάθε αρχή είναι δύσκολη, όμως δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από το να αγαπάς τον εαυτό σου και την εικόνα του. Αν αυτό θέλει κάποιες θυσίες, μπορείς να τις κάνεις! Άλλωστε και τι δεν θέλει θυσίες στη ζωή;